O que os clientes opinan sobre esta empresa
26 Opinións atopadas
Jan E. B.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 19-12-2023 ás 10:58

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"This company is a disgrace for the car industry"
If your company is asking to deliver the car at a Tuesday at 14.00 hrs sharp and after more than a week, after several call, getting an answer that the car will bellowed at 4 days ...(Más ↓) later (after the call), it is a big shame. Then do electrical test(s) for a short time, charging a lot and stating that the gear box should be replaced is another example of ignorance. Then I got an invoice without a bank account number. I couldn't even pay the invoice. Had to call and write several times. It is a big shame! I will never do any business with your company. (Menos ↑)

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A mellorar: It would be recommended to react to calls. Ignoring is not doing good business
Charleen C.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 17-12-2023 ás 08:30

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"Poorly organized "
Communication between the garage and the client really needs to change. The number you have to call to get updates doesn’t want to help in any way they give any excuses to get ...(Más ↓) off the home with promises to call back that never happen and leave you days with NO explanation and almost make an effort to be dismissive to you. It’s always frustrating when you have to put your car in but if you are given communication you can hire another car or organize yourself! The communication is the most important thing and this garage has none! (Menos ↑)

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A mellorar: The lady who answers the main number 952 785 250 shows zero interest in helping I was told my car needed 2hrs and I would get called my car was there 2.5days I called about 6 times and the lady was so dismissive and completely unhelpful. Said the internet was down then said she couldn’t contact the work shop then said they guys have gone home. The guy who attended me finally called he hadn’t gone home the women in the phone really couldn’t be bothered to help she simply wanted me to get off the phone it was extremely frustrating.
Emilio Márquez contestou o 02-01-2024 a este comentario:
Estimada cliente, sentimos que no obtuviera la información adecuada a tiempo, le agradecemos enormemente sus palabras para seguir ...(Más ↓) mejorando y ofrecer un servicio óptimo a nuestros clientes. Un saludo. | Dear customer, we are sorry that you did not get the right information in time, we thank you very much for your words in order to continue to improve and to offer an optimal service to our customers. Best regards. (Menos ↑)
Paul V. K.
Motivo da visita: Ventas (Usado)
Opinou o día 14-12-2023 ás 08:19

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"Veel te lang wachten"
Heb een extra sleutel bijbesteld bij de auto. Voor ik de auto kon afgeven heb ik 30 min moeten wachten. Later op de dag ben ik zelf naar de dealer gereden waar ik 2(!) uur heb ...(Más ↓) moeten wachten voordat ik de auto kreeg?? De auto stond klaar maar omdat er veel mensen stonden te wachten duurde het lang. Geen enkele verkoper kwam erbij om de wachtende klanten te helpen! De 2 mannen van de werkplaats konden het vele werk niet aan, ze zijn maar met 2 personen. Werkzaamheden prima maar 2 uur wachten omdat er een rij staat gaat mij te ver. Nooit meer een Range Rover voor mij, mijn auto wordt verkocht en ik koop een ander merk! (Menos ↑)

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A mellorar: Snelheid
Monika M.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 13-12-2023 ás 22:22

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"No volveré a este taller"
Dejé mi Range Rover Evoque en el taller C. de Salamanca para cambiar un ventilador del radiador, una reparación común. Sin embargo, me encontré sin mi vehículo durante 4 ...(Más ↓) semanas, lo que nos obligó a depender del servicio de taxis para los desplazamientos de mi familia y yo. Resulta desconcertante que, a pesar de la considerable cantidad de vehículos en reparación en este taller, no cuenten con un stock adecuado de piezas de recambio ni la capacidad para adquirirlas localmente en España. La solicitud de piezas desde Inglaterra, que originalmente se estimaba en 10 días, se extendió a 3 semanas. Lamentablemente, el feedback proporcionado por el personal del taller ha sido limitado. Además, es evidente que la escasez de personal en relación con la alta demanda de trabajo contribuye a la falta de respuestas a las llamadas y correos electrónicos de los clientes. Esta falta de comunicación genera una gran frustración entre los clientes, quienes se sienten desatendidos. Sería beneficioso que el taller abordara estas cuestiones para mejorar la experiencia del cliente y garantizar un servicio más eficiente en el futuro. (Menos ↑)

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A mellorar: Atención al cliente, excesiva tardanza para recibir piezas y reparación
Amanda T. B.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 13-12-2023 ás 16:53

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"Faltan placas matrícula. "
Cuando entreguen el coche que revisen que todo lo pagado anteriormente en la factura, está realizado. Al coche le faltan las dos matrículas por cambiar, y estas se pagaron por ...(Más ↓) adelantado. Ahora tendré que volver a molestar a alguien para que pueda llevar el coche de nuevo para que realicen el trabajo no realizado. Espero que todo lo demás esté bien cambiado. (Menos ↑)

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A mellorar: Atención amable, pero complicado comunicarse con ellos.
Anna P.
Motivo da visita: Taller
Opinou o día 22-11-2023 ás 07:58

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"Very bed servis from this person"
My car was handed back to me with the same problem I came with and the person told me they didn't find anything, even though I indicated 6 things not working properly in the car. ...(Más ↓) Now we are waiting to take the car to polish service to have it repaired. In Poland there is much better service, here is a joke. (Menos ↑)

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A mellorar: I am totally unhappy with the service, my problem was not dealt with, I was being totally ignored and the stuff was making idiot out of me. I live in Marbella but I will never come back again,I will never Land Rover ever again and I am selling mine now because your service is horrible.
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