O que os clientes opínan sobre esta empresa
5531 Opinións encontradas
Juan J. R. G.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 03-01-2022 ás 21:19

10 / 10
"Excelente trato"
profesionais tratados:
Ana M. V. R.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 03-01-2022 ás 17:09

10 / 10
Vicente B.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 02-01-2022 ás 20:32

10 / 10
profesionais tratados:
Juan C. M. S.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 01-01-2022 ás 20:46

10 / 10
"Asistencia adaptada a las necesidades del cliente"
Aunque disponía de fecha para revisión, con vehículo de sustitución, tuve que llamar al concesionario para adelantar la cita por un aviso en el cuadro de mandos, que indicaba ...(Máis ↓) la necesidad de sustituir loa forros de freno. No tuve ningún problema, el taller me adelantó la cita, conservando la disposición por mi parte del vehículo de sustitución. La revisión correcta y muy bien explicadas las tareas y faenas realizadas (Menos ↑)
profesionais tratados:
Ignacio A.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 01-01-2022 ás 20:32

10 / 10
"Revisión adaptada a mi calendario "
profesionais tratados:
Jose A. S. G.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 01-01-2022 ás 19:08

10 / 10
"Muy buena opinion"
profesionais tratados:
Jose C. P. S.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 31-12-2021 ás 20:45

10 / 10
Victor G. G.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 31-12-2021 ás 11:53

10 / 10
Andrea D. G.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 31-12-2021 ás 08:19

10 / 10
"Everything tip top"
profesionais tratados:
Rosa R. G.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 30-12-2021 ás 23:06

10 / 10
"Excelente y muy buena"
profesionais tratados:
Ruben G. P.
Motivo da visita: N/A
Opiniou o día 30-12-2021 ás 21:53

10 / 10
"Muy buena comunicación, atención y rapidez"
profesionais tratados:
José María
Jose M. D. M.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 30-12-2021 ás 10:54

10 / 10
"Excelente trato"
El motivo de mi visita fue el cambio de los neumáticos delanteros. Desde la primera consulta fui muy bien atendido y asesorado por F. Cantalejo y posteriormente, de igual forma, ...(Máis ↓) lo fui en el taller, por A. Orellana. Son dos grandes profesionales que sin duda dan el mejor servicio al cliente. (Menos ↑)
profesionais tratados:
Alberto M. G.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 30-12-2021 ás 10:19

10 / 10
"Excelente trato"
profesionais tratados:
Manuel R. S.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 30-12-2021 ás 07:04

10 / 10
"Buen trato y mejor servicio"
profesionais tratados:
Patricia E. M. P.
Motivo da visita: N/A
Opiniou o día 30-12-2021 ás 00:23

4 / 10
"Mal servicio postventa"
Una vez que realizan la venta del vehículo no Dan un servicio postventa adecuado. Sólo se preocupan cuando llega la fecha de las revisiones que entonces sí que se preocupan por ...(Máis ↓) llamarte. Muy descontenta, si esto lo hubiera sabido antes no me habría comprado un opel. (Menos ↑)
Manuel L. Q.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 29-12-2021 ás 23:09

10 / 10
"Trato excelente y eficiente"
profesionais tratados:
Robert M.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 29-12-2021 ás 21:05

10 / 10
Carmelo J. P. G.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 28-12-2021 ás 17:40

10 / 10
Nebreda A. Y. B. M.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 28-12-2021 ás 10:31

10 / 10
"Ok todo perfecto"
profesionais tratados:
Maria J. U. O.
Motivo da visita: Taller
Opiniou o día 28-12-2021 ás 09:08

8 / 10
"Todo bien excepto la limpieza del vehículo."
profesionais tratados:
En Trikomer só poden valorar os clientes reais que estiveron neste establecemento nos últimos 12 meses, ben se trate de recibir algún servizo ou de ter comprado algún produto.
Se es cliente ou foste cliente, solicita agora a túa invitación para poder exercer o teu dereito a opinar sobre a túa experiencia e valorar os servizos recibidos.


