Ce que pensent les clients de cette entreprise
581 Avis trouvés
Martine V. D. V.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 28-05-2025 à 05:36

10 / 10
"Excelente atención y servicio en el taller, totalmente satisfecho con la rapidez y profesionalismo del equipo."
Heideline T. C.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 27-05-2025 à 22:43

10 / 10
"Exceptional service and professionalism from the team, truly exceeded my expectations during my workshop visit."
Neil S. H.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 27-05-2025 à 14:49

10 / 10
"Absolutely pleased with the quality of work and attention I received during my visit."
Barbara B.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 27-05-2025 à 11:32

10 / 10
"Doskona ?a obs ?uga i zaanga ?owanie zespo ?u sprawi ?y, ?e moje uczestnictwo w warsztatach by ?o wyj ?tkowym prze ?yciem."
Nadia M. M.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 27-05-2025 à 10:28

6 / 10
Lasse G.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 27-05-2025 à 00:26

10 / 10
"Outstanding Professionalism: My Vehicle Repairs Were Handled with Care and Precision"
Lesley P. P.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 26-05-2025 à 22:13

8 / 10
"The team displayed outstanding professionalism and expertise in resolving my vehicle issues."
Cristina S.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 26-05-2025 à 22:07

10 / 10
"Quedé muy satisfecho con el servicio de taller, destacando la calidad y rapidez en la reparación de mi vehículo."
Juan M. S. G. D. O.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 26-05-2025 à 13:16

10 / 10
"Excelente atención y servicio en el taller, realmente satisfecho con la calidad del trabajo realizado."
Zuhair K.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 24-05-2025 à 13:17

6 / 10
"I took my car to Kia Torrevieja ,..."
I took my car to Kia Torrevieja , because of there was a yellow symble appeared at the display and I told the staff at the workshop to fix the problem to get that symble to ...(Más ↓) disappear, but they did not do it and the symble still on shining ??, i am worry if that symble mean a serious problem going to be happen? (Menos ↑)
Manuel B. P.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 23-05-2025 à 16:17

10 / 10
"La calidad del servicio recibido fue excepcional, superando todas mis expectativas."
David R. R.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 23-05-2025 à 08:27

10 / 10
"Exceptional service and professionalism from the team, I left completely satisfied with my vehicle."
Raymond L. B.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 22-05-2025 à 22:42

10 / 10
"Top-Notch Experience: I received excellent attention and quality service that made my visit very satisfying."
Antonio M. G.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 22-05-2025 à 21:54

10 / 10
"Estoy completamente satisfecho con la atención recibida me hicieron sentir muy valorado como cliente."
Un trato atento, Y un trabajo eficiente. Agradecido. Desde la primera, notificacion me pusieron en lista. De espera en Alicante. Esto fue en agosto del 2023 , En la segunda ...(Más ↓) notificación, por la aplicación de la DGT ,me enteré, Fui a la KIA, de Torrevieja, y en dos días, me lo solucionaron , Bien por Torrevieja. En Alicante dejé, mis datos y nunca me llamaron Todo lo que acaba bien Bien bien está. Gracias señores de KIA. (Menos ↑)
George V. B.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 22-05-2025 à 17:37

10 / 10
"Servicio impecable, el personal se mostró muy amable y competente durante toda mi visita."
Juan F. J.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 22-05-2025 à 10:53

10 / 10
"Sin duda, volveré a este concesionario por la impecable atención y la rápida solución a mis problemas."
Mara A. F. S.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 21-05-2025 à 21:25

8 / 10
"Gracias al concesionario, mi vehículo está en perfecto estado. Destaco la amabilidad y la rapidez del servicio recibido."
Maria O. R. A.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 20-05-2025 à 22:22

10 / 10
"Excelente atención y profesionalismo en el taller, hicieron un trabajo impecable a mi vehículo."
Kevin J. H.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 20-05-2025 à 17:55

8 / 10
"Attention to detail and excellent customer care I left completely satisfied with their work on my car."
Service and diagnostic work done quickly, once replacement entertainment screen obtained a further service appointment was arranged promptly and the replacement unit fitted under ...(Más ↓) guarantee. (Menos ↑)
Eva M. E. P.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 20-05-2025 à 08:30

10 / 10
"Outstanding Attention and Support from the Team During My Visit to the Workshop."
Trikomer ne peut évaluer que les clients réels qui se sont rendus dans cet établissement au cours des 12 derniers mois, soit pour recevoir un service, soit pour acheter un produit.
Si vous êtes ou avez été client, demandez dès maintenant votre invitation pour pouvoir donner votre avis sur votre expérience et évaluer les services reçus.