Ce que pensent les clients de cette entreprise
6 Avis trouvés
Juan J. L. U.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 18-10-2025 à 11:34

4 / 10
"Insastifecho en su organización"
Solicité cita previa el pasado día 8 de octubre para el lunes 13 a las 8,30h, para reparar la luz de posición y el embregue, y se me entregó ayer día 17 por la tarde. Para ...(Más ↓) una reparación que como mucho son 10 horas de trabajo. No tengo queja alguna del trabajo efectuado por los empleados, mas bien al contrario. Pero si les quiero sugerir que revisen sus criterios organizativos del trabajo en el taller pues es inadmisible que una reparación de 10 horas tarden cinco días en realizarlo. (Menos ↑)
Lluis J. R.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 15-10-2025 à 21:49

4 / 10
"Averia llums sense resoldre"
Doncs el tracte ha estat excel·lent, però desgraciadament el resultat ha estat nul. El cotxe segueix amb l avaria. Avaria que arrossega el cotxe des del dia de la compra, el 10 ...(Más ↓) de juliol, i que encara ara no sé quan l arreglareu. Agrairia poguéssiu agilitzar la resolució del problema, gràcies. (Menos ↑)
À améliorer: Reparar las averias
Antonio A. L.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 13-10-2025 à 22:02

2 / 10
Daniel P.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 04-10-2025 à 10:30

4 / 10
"Preus excessivament alts"
Puc entendre que un concessionari oficial treballi amb els millors materials i peces, que els operaris estiguin millor remunerats això ho desconec , O que això faci que els ...(Más ↓) preus siguin més alts que a altres tallers. El que no entenc és que es cobrin quantitats abusives pels serveis tinc contracte de manteniment Us explico el meu cas: El dia 1 el meu cotxe no arrencava, i just tenia cita aquest mateix dia. Vaig trucar a l assegurança i em van confirmar que la bateria estava descarregada i que s havia de canviar. Porto el cotxe a la VW i el deixo. El primer pressupost per aprovar: *** € de diagnòstic i entrada a taller a la factura consta que van estar 12 per el determinar que era la bateria . L endemà un altre pressupost de canvi de bateria de ***€. Total: ***€ de canvi d una bateria de ***€. Em queixo del preu abusiu i, finalment, em diuen que no em cobraran la diagnosi. Malgrat tot ***€. No veig bé que es cobrin aquestes quantitats, i menys encara tot i que m he beneficiat , que m ho hagin descomptat. Si no et queixes .a pagar. I no és la primera vegada que em passa. Malgrat el bon tracte que sempre m han dispensat el comercials, i que jo em considero client VW, mestic repensant continuar amb la meva relació amb vosaltres, i potser també fer una reclamació. Gràcies (Menos ↑)
À améliorer: Preus excepcionalment cars
Antonio J. R. R.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 03-10-2025 à 12:00

2 / 10
Carlos Y. A.
Motif visite: Taller
A donné son avis le jour 27-09-2025 à 10:25

2 / 10
"Experiencia negativa:"
Motivos: fuí a Mogauto para reparar la carrocería de un siniestro y de paso hacer la revisión y mantenimiento de los 2 años. Despues de la anulación inicial de la primera ...(Más ↓) cita por no poder recepcionar el vehículo., días después me dieron nueva cita para realizar ambos trabajos, que así constaban en mi hoja de recepción, además de la Campaña 91MG. Después de una semana me avisaron para recoger mi vehículo, y mi sorpresa fué que NO se había realizado la inspección y mantenimiento ni la campaña 91MG; sin que nadie me pudiera explicar el tema. Además de la dificultad de contactar telefonicamente de forma personal, ya que las respuestas eran siempre con un contestador, hasta que contacté a través de teléfono diferente al móvil registrado. Esta es mi explicación de mi opinión NEGATIVA de Vds. (Menos ↑)
À améliorer: Atención PERSONAL al cliente y falta de coordinación.
Trikomer ne peut évaluer que les clients réels qui se sont rendus dans cet établissement au cours des 12 derniers mois, soit pour recevoir un service, soit pour acheter un produit.
Si vous êtes ou avez été client, demandez dès maintenant votre invitation pour pouvoir donner votre avis sur votre expérience et évaluer les services reçus.



