Bezeroek profesional honi buruz duten iritzia
134 Iruzkin desberdinak
Joan P. T.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 17-10-2024 a las 10:20

8 / 10
"Estic encantat amb l atenció rebuda van resoldre tots els meus dubtes amb professionalitat i amabilitat."

10 10etik

10 10etik

8 10etik

10 10etik
Tratatutako profesionalak:
Júlia Gómez erantzun zuen 18-10-2024 komentario honi:
Moltes gràcies, Joan, ens alegra saber que ha quedat encantat amb l atenció rebuda. El nostre equip treballa amb dedicació per resoldre ...(Más ↓) tots els dubtes dels nostres clients amb professionalitat i amabilitat. Valorem molt la seva opinió i el seu suport. Si hi ha alguna cosa més en què puguem ajudar-lo, no dubti a contactar-nos. Estem aquí per a vostè! (Menos ↑)
Joan M. M.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 17-09-2024 a las 11:21

10 / 10
"Estic molt satisfet amb el servei rebut, l equip és realment competent i amable."

10 10etik

10 10etik

10 10etik

10 10etik
Tratatutako profesionalak:
Júlia Gómez erantzun zuen 25-09-2024 komentario honi:
Moltes gràcies, Joan. Ens alegra saber que està molt satisfet amb el servei rebut i que ha trobat el nostre equip competent i amable. El ...(Más ↓) seu suport és molt important per a nosaltres i ens motiva a seguir oferint un servei d excel·lència. Estem a la seva disposició per a qualsevol necessitat futura. Salutacions cordials. (Menos ↑)
Joan-marc G. B.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 27-08-2024 a las 08:48

8 / 10
"Estic molt satisfet amb l atenció rebuda, el personal és molt competent i amable."
Abans es retornava el cotxe net tren de rentat . Era un detall implicit que valorava molt positivament....(Más ↓) (Menos ↑)

10 10etik

8 10etik

10 10etik
Tratatutako profesionalak:
Marcos Navarro erantzun zuen 30-08-2024 komentario honi:
Moltes gràcies per compartir la seva experiència, Joan Marc. Ens alegra saber que va quedar satisfet amb l atenció rebuda i que el ...(Más ↓) nostre personal va ser competent i amable. Lamentem si ha notat algun canvi en el servei de devolució del cotxe net. Agraïm el seu feedback i esperem continuar comptant amb la seva confiança. La seva recomanació és molt valuosa per a nosaltres. Esperem veure-li de nou aviat! (Menos ↑)
Maria I. L. R.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 18-08-2024 a las 16:54

10 / 10
"Grandiosa experiencia en el concesionario, la calidad del trabajo realizado es excepcional. Sin duda volveré a confiarles mi vehículo."

10 10etik

10 10etik

10 10etik

10 10etik
Tratatutako profesionalak:
Marcos Navarro erantzun zuen 28-08-2024 komentario honi:
Muchas gracias, María Isabel, por compartir su experiencia positiva en nuestro concesionario. Nos alegra saber que quedó satisfecha con ...(Más ↓) la calidad del trabajo realizado. Estaremos encantados de volver a atenderla en el futuro y agradecemos su confianza en nosotros. Su recomendación es muy valiosa para nosotros. ¡Esperamos verla de nuevo pronto en Audi Vilamóbil Vilafranca del Penedés! (Menos ↑)
Cristina B. C.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 11-08-2024 a las 07:41

2 / 10
"Molt decebuda pel treball"
Havia portat altres vegades el cotxe al taller sense problemes. Si el porto a audi és perque confio en una qualitat en el treball, enlloc de portar-lo a tallers més econòmics. ...(Más ↓) Tot i així que m’entreguin el cotxe amb pintura saltada relacionat amb una feina, ho trobo totalment inaccepable, qui ho va fer, ho va veure. Em sento molt decebuda. (Menos ↑)

6 10etik

6 10etik

2 10etik

4 10etik
Hobetzeko: No pot ser que deixi el cotxe per que em facin una feina, me ??l tornin amb la pintura saltada relacionat amb la feina que han fet, que no m ??avisin, ni em facin seguiment els següents dies per com solucionar el problema.
Tratatutako profesionalak:
Patricia L.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 07-08-2024 a las 17:52

10 / 10
"El servicio en el taller superó mis expectativas, el equipo demostró una gran profesionalidad y atención al cliente."

10 10etik

10 10etik

10 10etik

10 10etik
Tratatutako profesionalak:
Marcos Navarro erantzun zuen 08-08-2024 komentario honi:
Muchas gracias, Patricia, por compartir su experiencia con nosotros. Nos alegra saber que el servicio en nuestro taller superó sus ...(Más ↓) expectativas y que nuestro equipo demostró profesionalidad y atención al cliente. Estaremos encantados de recibir a sus conocidos en el futuro. ¡Gracias por recomendarnos! (Menos ↑)
Albert J. L. C.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 30-07-2024 a las 22:11

2 / 10
"Malisima 1,5 meses para tener el cotxe, sin respuesta de la evolucion"
No atienden al cliente de forma correcta y honesta. No actuan con profesionalidad. Son unos burocratas lejos de la calidad que transmite la marca....(Más ↓) (Menos ↑)

2 10etik

2 10etik

2 10etik

2 10etik
Hobetzeko: Se trata de un concesionario de bajo novel. Un sudoensi total en el trato al cliente. Ninguna rigurosidad. Deberian expedientarlo.
Tratatutako profesionalak:
Salvador P. M.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 30-07-2024 a las 22:05

10 / 10
"El trato amable y la calidad en el trabajo realizado superaron mis expectativas como cliente. Altamente recomendado."

10 10etik

10 10etik

10 10etik

10 10etik
Tratatutako profesionalak:
Júlia Gómez erantzun zuen 31-07-2024 komentario honi:
Muchas gracias por compartir su experiencia, Salvador. Nos alegra saber que superamos sus expectativas con nuestro trato amable y la ...(Más ↓) calidad de nuestro trabajo. Estamos agradecidos por su recomendación y confianza. Si necesita algo más, no dude en contactarnos. ¡Esperamos verle de nuevo pronto! (Menos ↑)
Xavier M. B.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 19-07-2024 a las 12:31

2 / 10
"Experiencia muy negativa y insatisfactoria. "
A l'atenció de la Quality & CX Manager Sra. Francesca Martínez. El 23/07/2015 vaig comprar un Audi Q5. En el moment de l'entrega del vehicle, em van dir que si feia provisió ...(Más ↓) de AdBlue al concessionari, pagaria la factura en aquell moment, però que a la següent facturació de manteniment o reparació abonarien aquest import. Les set vegades que m'he proveït AdBlue, he anat al concessionari i primer de tot sempre he preguntat si la campanya estava vigent, la resposta sempre ha estat afirmativa. Fins a l'any 2021 (6-anys) aquestes factures han estat abonades. Però aquesta darrera vegada em diuen que no, sense cap raonament ni explicació. Insisteixo en el fet que sempre he tingut autorització dels empleats del taller. Sempre em van dir que sí, que abonarien l'import. La quantitat deguda és de ***,** € M'agradaria em contestéssiu aquests dubtes: ----Els empleats del taller no tenen la confiança de l'empresa? ----La paraula dels empleats del taller, no és suficient per complir amb els compromisos adquirits? ----Perquè m'han enganyat? Resto a l'espera de la vostra resposta. Atentament. Xavier ********. ***.***.*** (Menos ↑)

2 10etik

2 10etik

10 10etik

4 10etik
Hobetzeko: Que se cumplan los compromisos comerciales que se adquieren.
Tratatutako profesionalak:
Francesc X. M. C.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 12-07-2024 a las 19:33

8 / 10
"Excelente atención siempre que voy."

10 10etik

10 10etik

10 10etik

10 10etik
Tratatutako profesionalak:
Júlia Gómez erantzun zuen 15-07-2024 komentario honi:
Muchas gracias, Francesc Xavier, por compartir su experiencia. Nos alegra saber que ha recibido una excelente atención en cada visita. Su ...(Más ↓) recomendación es muy valiosa para nosotros. Estamos aquí para seguir brindándole un servicio de calidad en Audi Vilamóbil Vilafranca del Penedés. ¡Esperamos verle de nuevo pronto! (Menos ↑)