Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
2 Iruzkin desberdinak
Carmen F. R.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 23-09-2025 a las 17:32

2 / 10
Javier P. S.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 02-09-2025 a las 09:44

2 / 10
"Nefasta, falta de profesionalidad"
Desde julio hemos llevado tres veces el coche por la misma avería, ayer, tras pagar por tercera vez lo retiramos y a los 10 km volvió a aparece la misma avería, hoy tendremos ...(Más ↓) que volver a llevarlo, con las molestias que todo esto conlleva y la falta de confianza que nos generado, además de la falta de explicaciones del jefe del taller lo que denota falta de profesionalidad (Menos ↑)
Hobetzeko: Nefasto, cuarta visita al taller y sigue la avería
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..