Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
22 Iruzkin desberdinak
Marco A. C. A.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 15-07-2025 a las 18:48

2 / 10
"Desprecio recibido por todo el personal, simplemente por ser afectado"
Tras negarse reiteradamente a valorar mi vehículo, sin verlo personalmente. La negativa y falta de empatia ha sido constante durante todo el proceso. Siendo afectado por la dana, ...(Más ↓) a sido una situación muy desagradable de pasar. (Menos ↑)
Hobetzeko: Falta de empatia con los clientes
Maria E. F. S.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 15-07-2025 a las 08:14

2 / 10
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..



