Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
103 Iruzkin kontrajarriak
Pedro S. O.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Nuevo)
Iritzi eman zuen egun 23-04-2025 Azkenera igortzean nire balorazioa bidaltzen dut nire esperientzia pertsonala deskribatzen duela baieztatzen dut. Betetzen dut 21:38

10 / 10
"Excelente atención y asesoramiento durante el proceso de compra, muy satisfecho con mi nuevo vehículo."
La persona que me atendió se llama María Jesús. Es una profesional como la copa de un pino. Felicidades...(Gehiago ↓) (Gutxiago ↑)
Jesús Gallego erantzun du 24-04-2025 komentario honetara:
Muchas gracias, Pedro, Nos alegra enormemente saber que tu experiencia con nosotros ha sido tan positiva. Agradecemos tus amables palabras ...(Gehiago ↓) hacia María Jesús; ella se esfuerza al máximo para ofrecer el mejor servicio. Disfruta de tu nuevo vehículo y no dudes en volver si necesitas algo más. ¡Te esperamos! (Gutxiago ↑)
Beste bezeroek erabilgarrienak diren iritziak aurkitzeko laguntzen die
Iritzi honek baliagarria suertatu zaizu?Bai0Anu M. V. W.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iritzi eman zuen egun 10-04-2025 Azkenera igortzean nire balorazioa bidaltzen dut nire esperientzia pertsonala deskribatzen duela baieztatzen dut. Betetzen dut 17:37

10 / 10
"The team displayed high professionalism and care, ensuring all issues were addressed thoroughly during my visit."
Jesús Gallego erantzun du 14-04-2025 komentario honetara:
Muchas gracias, Anu Margit Vaim Wiberg, por compartir tu experiencia con nosotros. Nos alegra saber que nuestro equipo te brindó un ...(Gehiago ↓) servicio profesional y atento durante tu visita. Valoramos mucho tu confianza y tus comentarios, ya que nos motivan a seguir mejorando. Esperamos verte de nuevo pronto y seguir atendiéndote con el mismo esmero. ¡Gracias por recomendar nuestros servicios! (Gutxiago ↑)
Beste bezeroek erabilgarrienak diren iritziak aurkitzeko laguntzen die
Iritzi honek baliagarria suertatu zaizu?Bai0Alksander G.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iritzi eman zuen egun 08-04-2025 Azkenera igortzean nire balorazioa bidaltzen dut nire esperientzia pertsonala deskribatzen duela baieztatzen dut. Betetzen dut 11:49

10 / 10
"La atención al cliente fue inmejorable me sentí valorado durante todo el proceso de reparación."
Jesús Gallego erantzun du 08-04-2025 komentario honetara:
Muchas gracias, Alksander, Nos alegra saber que la atención al cliente fue inmejorable y que te sentiste valorado durante el proceso de ...(Gehiago ↓) reparación. Tu satisfacción es nuestra prioridad y comentarios como el tuyo nos motivan a seguir mejorando. Agradecemos tu recomendación y esperamos poder atenderte nuevamente en el futuro. (Gutxiago ↑)
Beste bezeroek erabilgarrienak diren iritziak aurkitzeko laguntzen die
Iritzi honek baliagarria suertatu zaizu?Bai0Trikomeren soilik establezimendu honetan azken 12 hilean egon diren bezero errealek baloratu dezakete, zerbitzu bat jaso dutelako edo produktu bat erosi dutelako.
Bezero bazara edo izan bazina, zure esperientziaren iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak balioesteko zure gonbidapena eskuratu orain.


