Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
21 Iruzkin desberdinak
Alksander G.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 08-04-2025 a las 11:49

10 / 10
"La atención al cliente fue inmejorable me sentí valorado durante todo el proceso de reparación."
Jesús Gallego erantzun zuen 08-04-2025 komentario honi:
Muchas gracias, Alksander, Nos alegra saber que la atención al cliente fue inmejorable y que te sentiste valorado durante el proceso de ...(Más ↓) reparación. Tu satisfacción es nuestra prioridad y comentarios como el tuyo nos motivan a seguir mejorando. Agradecemos tu recomendación y esperamos poder atenderte nuevamente en el futuro. (Menos ↑)
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..