Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
1 Iruzkin desberdinak
Xabier O. A.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 25-10-2025 a las 12:33

4 / 10
"David-ekin oso ondo."
Harreran atenzio oso ona Tailerrean: -rebisioa pasa behar dudan txibatoa oraindik aktiboa jarraitzen du. -gurpilen presioa begiratu behar dudan txibatoa aktibatuta gelditu da ...(Más ↓) -fakturan ez dira azaltzen egin diren lanak zehaztasunez -9,30etan nuen zita, lehenago iritxi nintzen eta 11,30ak jota jaso nuen autoa. 2 ordu rebisio txiki bat egiteko? -ez dago, ez firmatuta, ez seiloa jarrita rebisio horren laukian. -ez dut 2 minutu ere izan mekanikoarekin hitz egiteko zer egin duen azaltzeko. (Menos ↑)
Hobetzeko: Lizarran ez dugu serbitzurik Serbitzu hori hurbilago jartzea eskatuko nuke. Eta Logroñon, urrutitik goazenentzako zerbitzu azkarragoa eskatuko nuke
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..



