Bezeroek enpresari buruz duten iritzia
6 Iruzkin desberdinak
David M. M.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 15-09-2025 a las 21:27

4 / 10
"El trato del taller perfecto , de citoen no tan perfecto , penoso"
Creo oportuno presentar una queja y una reclamación en los próximos días referente al pago de servicio sustitucion aun cuando los trabajos realizados estaban cubiertos por ...(Más ↓) garantia, como también tener una avería fruto del fallo de la batería de un coche que tiene un año, y que la primera cita disponible sea 12 días después y por un favor, (Menos ↑)
Hobetzeko: Nada referente al trato taller y todo del servicio citroen
Bryan S. C. E.
Bisitaren arrazoia: Ventas (Usado)
Iruzkinak eguna 09-07-2025 a las 22:04

2 / 10
Carlos B. F.
Bisitaren arrazoia: Taller
Iruzkinak eguna 03-07-2025 a las 23:31

2 / 10
Trikomer-en soilik baloratu dezakete benetako bezeroek, azken 12 hilabeteetan establezimendu honetan egon badira, zerbitzu bat jasotzeko edo produkturen bat erosteko.
Behin bezero bazara, eskatu orain zure gonbidapena zure esperientziari buruz iritzia emateko eta jasotako zerbitzuak baloratzeko..



