Lo que los clientes opinan sobre esta empresa
575 Opiniones encontradas
Arne P. S.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 12-02-2025 a las 21:36

10 / 10
"Exceptional service and professionalism, exceeded all my expectations during the vehicle maintenance visit."
Axel B. R.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 12-02-2025 a las 20:57

10 / 10
"Outstanding Attention to Detail and Customer Care During My Visit"
Manuel B. G.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 11-02-2025 a las 05:54

10 / 10
"Excelente atención al cliente y rapidez en el servicio del taller, muy satisfecho con la experiencia."
Arvin M.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 07-02-2025 a las 22:16

10 / 10
"I had an excellent experience with top-notch attention and care for my vehicle in their service department."
Joseph R.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 07-02-2025 a las 11:09

10 / 10
"Un accueil chaleureux et des conseils avisés de la part du personnel, je suis ravi de ma visite au garage."
Leif H. L.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 07-02-2025 a las 11:04

10 / 10
"Imponerende profesjonalitet og omfattende assistanse fra teamet"
Benjamin T. K.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 07-02-2025 a las 09:27

10 / 10
"Exceptional service and attention the team went above and beyond to assist with my vehicle."
Maria C. A. N. B. M.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 07-02-2025 a las 08:01

10 / 10
"Un accueil chaleureux et une attention personnalisée, je suis très satisfait de la réparation effectuée."
Patrick I.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 06-02-2025 a las 16:25

2 / 10
"As above. No interest shown in a major breakdown."
The police, who helped us when we broke down, told us to get the car to you ASAP. However nobody in your garage showed any interest and told us we would have to wait 4 weeks for ...(Más ↓) any attention. To be without a car for 4 weeks was a major problem to us. WHAT USE IS THE 7 YEAR GUARANTEE. The only consolation to us was that the ladies in service reception, Sylvia and Nina were very empathetic and did all they could to help us. This is the second time we have had a major problem with a car that has only done 26000k, and as the service we received was appalling it would be difficult to consider another KIA. (Menos ↑)
A mejorar: When a major fault occurs I think it is appalling that I had to wait 4 weeks before you would even look at the car. Losing the use of the car for 4 weeks when it is under a 7 year guarantee is not acceptaleble
Gudmundur G.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 05-02-2025 a las 21:36

8 / 10
"Outstanding Professionalism and Attention During My Workshop Visit"
Anthony G. M.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 05-02-2025 a las 20:30

8 / 10
"Service with a smile"
I visited the garage to make the booking in order to avoid any language misunderstandings. The receptionist understood my requirement and provided both a written confirmation as ...(Más ↓) well as a follow up email. Confirmation of the completed car service was made as soon as the vehicle returned from the workshop. The receptionist was very friendly and polite. (Menos ↑)
Sveinn L.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 04-02-2025 a las 09:12

10 / 10
"The service I received was exceptional, with a highly professional team that exceeded my expectations."
Bernadette M. T. B.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 04-02-2025 a las 00:55

10 / 10
"Une expérience très positive, avec une attention personnalisée tout au long de la visite."
Koen D. B.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 03-02-2025 a las 21:34

10 / 10
"Exceptional service and professionalism from the team made my experience truly outstanding."
Marc V. S.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 30-01-2025 a las 22:52

10 / 10
"Excelente atención y profesionalidad en el servicio, definitivamente volveré a confiar en este taller."
Garry H.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 30-01-2025 a las 21:29

10 / 10
"Exceptional service and professionalism: The team went above and beyond to ensure my vehicle was in top condition."
Jesus M. L.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 30-01-2025 a las 14:30

10 / 10
"Estoy muy satisfecho con la profesionalidad del equipo, me sentí valorado como cliente desde el primer momento."
Vicente L.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 29-01-2025 a las 21:56

10 / 10
"Me impresionó la atención personalizada y profesional que recibí en el taller, sin duda volveré."
Felipe M.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 29-01-2025 a las 21:27

10 / 10
"Estoy muy satisfecho con la calidad del servicio definitivamente volveré a visitar este concesionario para futuras necesidades."
Francisco T. M.
Motivo visita: Taller
Opinó el día 28-01-2025 a las 23:13

8 / 10
"Estoy completamente satisfecho con el servicio recibido en el taller. La calidad de la reparación fue impecable."
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