Was die Kunden über diesen Fachmann sagen
585 Geteilte Meinungen
Felicia F. C.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 06-03-2025 um die 22:09

10 / 10
"Estic molt content amb la qualitat de la feina feta al taller, realment es nota l experiència dels professionals."
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 07-03-2025 zu diesem Kommentar:
Moltes gràcies, Felicia, Estem molt contents de saber que estàs satisfeta amb la qualitat de la feina feta al nostre taller. El nostre ...(Más ↓) equip es dedica a oferir el millor servei possible, i és gratificant veure que la teva experiència ha estat positiva. Si necessites qualsevol cosa en el futur, no dubtis a contactar-nos. Esperem tornar-te a veure aviat! (Menos ↑)

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Jordi M. G.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 06-03-2025 um die 21:27

10 / 10
"Atención excepcional y personal muy profesional, me hicieron sentir valorado como cliente en todo momento."
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 07-03-2025 zu diesem Kommentar:
Muchas gracias, Jordi, nos alegra saber que has recibido una atención excepcional y que nuestro equipo te hizo sentir valorado. Tu ...(Más ↓) satisfacción es nuestra prioridad, y comentarios como el tuyo nos motivan a seguir ofreciendo el mejor servicio. Agradecemos tu confianza y esperamos verte pronto en Mazda Auto Girona. (Menos ↑)

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Francesc R. O.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 06-03-2025 um die 11:21

10 / 10
"Extremadament satisfet amb l atenció rebuda, van resoldre totes les meves preguntes sense problemes."
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 06-03-2025 zu diesem Kommentar:
Muchas gracias, Francesc, nos alegra saber que has quedat extremadament satisfet amb l'atenció rebuda. El nostre equip treballa amb ...(Más ↓) dedicació per resoldre totes les preguntes i inquietuds dels nostres clients, i és un plaer saber que hem aconseguit el nostre objectiu amb tu. Si necessites qualsevol altra cosa, no dubtis en contactar-nos. Estem aquí per ajudar-te! (Menos ↑)

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Maria T. S. S.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 06-03-2025 um die 09:00

10 / 10
"El equipo de profesionales brindó un trato excepcional y una calidad inmejorable en su trabajo"
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 06-03-2025 zu diesem Kommentar:
Muchas gracias, Maria Teresa, Nos alegra enormemente saber que has recibido un trato excepcional y que la calidad de nuestro trabajo ha ...(Más ↓) superado tus expectativas. Tu satisfacción es nuestra prioridad y comentarios como el tuyo nos motivan a seguir mejorando cada día. Agradecemos sinceramente tu recomendación y esperamos verte de nuevo pronto. (Menos ↑)

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Carmina R. B.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 05-03-2025 um die 23:29

10 / 10
"Molt satisfet amb la professionalitat del personal i la qualitat dels serveis prestats."
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 06-03-2025 zu diesem Kommentar:

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Jordi S. V.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 05-03-2025 um die 22:00

10 / 10
"Un tracte excepcional i un servei professional que van superar les meves expectatives."
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 06-03-2025 zu diesem Kommentar:
Muchas gracias, Jordi, Nos alegra saber que tu experiencia con nosotros ha sido tan positiva. Valoramos mucho tus palabras sobre el trato ...(Más ↓) excepcional y el servicio profesional que hemos brindado. Es un placer superar las expectativas de nuestros clientes. Si necesitas cualquier cosa en el futuro, no dudes en contactarnos. Agradecemos tu recomendación y confianza en Mazda Auto Girona - Taller. (Menos ↑)

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Jose L. G. G.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 05-03-2025 um die 16:11

10 / 10
"Me sentí muy bien tratado durante toda la visita, sin duda volveré a confiar en este concesionario."
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 06-03-2025 zu diesem Kommentar:

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Monika W. W.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 05-03-2025 um die 15:19

8 / 10
"Atenció i tracte excel·lents durant tota la visita al taller, molt satisfet amb els resultats"
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 05-03-2025 zu diesem Kommentar:
Muchas gracias, Monika, Nos alegra saber que has tenido una experiència positiva en el taller y que el trato ha sido excel·lent. Tu ...(Más ↓) satisfacció és la nostra prioritat i valorem molt el teu comentari. Si hi ha alguna àrea en la qual creus que podríem millorar, no dubtis a fer-nos-ho saber. Estarem encantats d’ajudar-te en el futur! (Menos ↑)

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Francisco L. A. C.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 04-03-2025 um die 08:56

10 / 10
"Excelente servicio en el taller, atención al cliente de primer nivel y personal altamente profesional."
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 04-03-2025 zu diesem Kommentar:
Muchas gracias, Francisco Luis. Nos alegra saber que has tenido una experiencia tan positiva en nuestro taller. Valoramos mucho tus ...(Más ↓) palabras sobre la atención al cliente y la profesionalidad de nuestro equipo. Tu satisfacción es nuestra prioridad y nos motiva a seguir ofreciendo el mejor servicio posible. Esperamos verte de nuevo pronto. (Menos ↑)

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0Cristina S. I. F.
Besuchsgrund: Taller
Meinung der Tag 02-03-2025 um die 19:01

8 / 10
"Molt satisfet amb l atenció personalitzada i el tracte amable rebut durant la visita al taller"
Behandelte Fachleute:
Lesli Enríquez antwortete der 03-03-2025 zu diesem Kommentar:
Moltes gràcies, Cristina, Ens alegra saber que has quedat molt satisfeta amb l'atenció personalitzada i el tracte amable durant la teva ...(Más ↓) visita al taller. El teu feedback és molt important per a nosaltres i ens motiva a seguir millorant. Si hi ha algun aspecte que creus que podríem millorar, no dubtis a fer-nos-ho saber. Estarem encantats d'atendre't de nou en el futur! (Menos ↑)

Helfen Sie anderen Kunden, die nützlichsten Bewertungen zu finden.
War die Meinung hilfreich für Sie?Ja0