El que els clients opinen sobre aquesta empresa
511 Opinions trobades
Joseph R.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 07-02-2025 a les 11:09

10 / 10
"Un accueil chaleureux et des conseils avisés de la part du personnel, je suis ravi de ma visite au garage."
Leif H. L.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 07-02-2025 a les 11:04

10 / 10
"Imponerende profesjonalitet og omfattende assistanse fra teamet"
Benjamin T. K.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 07-02-2025 a les 09:27

10 / 10
"Exceptional service and attention the team went above and beyond to assist with my vehicle."
Maria C. A. N. B. M.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 07-02-2025 a les 08:01

10 / 10
"Un accueil chaleureux et une attention personnalisée, je suis très satisfait de la réparation effectuée."
Patrick I.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 06-02-2025 a les 16:25

2 / 10
"As above. No interest shown in a major breakdown."
The police, who helped us when we broke down, told us to get the car to you ASAP. However nobody in your garage showed any interest and told us we would have to wait 4 weeks for ...(Más ↓) any attention. To be without a car for 4 weeks was a major problem to us. WHAT USE IS THE 7 YEAR GUARANTEE. The only consolation to us was that the ladies in service reception, Sylvia and Nina were very empathetic and did all they could to help us. This is the second time we have had a major problem with a car that has only done 26000k, and as the service we received was appalling it would be difficult to consider another KIA. (Menos ↑)
A millorar: When a major fault occurs I think it is appalling that I had to wait 4 weeks before you would even look at the car. Losing the use of the car for 4 weeks when it is under a 7 year guarantee is not acceptaleble
Gudmundur G.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 05-02-2025 a les 21:36

8 / 10
"Outstanding Professionalism and Attention During My Workshop Visit"
Anthony G. M.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 05-02-2025 a les 20:30

8 / 10
"Service with a smile"
I visited the garage to make the booking in order to avoid any language misunderstandings. The receptionist understood my requirement and provided both a written confirmation as ...(Más ↓) well as a follow up email. Confirmation of the completed car service was made as soon as the vehicle returned from the workshop. The receptionist was very friendly and polite. (Menos ↑)
Sveinn L.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 04-02-2025 a les 09:12

10 / 10
"The service I received was exceptional, with a highly professional team that exceeded my expectations."
Bernadette M. T. B.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 04-02-2025 a les 00:55

10 / 10
"Une expérience très positive, avec une attention personnalisée tout au long de la visite."
Koen D. B.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 03-02-2025 a les 21:34

10 / 10
"Exceptional service and professionalism from the team made my experience truly outstanding."
Marc V. S.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 30-01-2025 a les 22:52

10 / 10
"Excelente atención y profesionalidad en el servicio, definitivamente volveré a confiar en este taller."
Garry H.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 30-01-2025 a les 21:29

10 / 10
"Exceptional service and professionalism: The team went above and beyond to ensure my vehicle was in top condition."
Jesus M. L.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 30-01-2025 a les 14:30

10 / 10
"Estoy muy satisfecho con la profesionalidad del equipo, me sentí valorado como cliente desde el primer momento."
Vicente L.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 29-01-2025 a les 21:56

10 / 10
"Me impresionó la atención personalizada y profesional que recibí en el taller, sin duda volveré."
Felipe M.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 29-01-2025 a les 21:27

10 / 10
"Estoy muy satisfecho con la calidad del servicio definitivamente volveré a visitar este concesionario para futuras necesidades."
Francisco T. M.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 28-01-2025 a les 23:13

8 / 10
"Estoy completamente satisfecho con el servicio recibido en el taller. La calidad de la reparación fue impecable."
Conny R. T.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 28-01-2025 a les 10:12

10 / 10
"Outstanding professionalism and quality The staff made my visit enjoyable and stress-free."
Stephen J.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 27-01-2025 a les 21:24

10 / 10
"Excellent experience, the treatment was exceptional and the customer service is second to none."
Klaus A. I.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 26-01-2025 a les 06:54

10 / 10
"Inmejorable atención y servicio en el taller, realmente profesionalidad en cada detalle."
Vanesa R. G.
Motiu visita: Taller
Va opinar el dia 25-01-2025 a les 22:06

6 / 10
"Tras ser reparado se detecta un ruido nuevo que anteriormente no tenia"
Mi vehículo ha estado una semana reparando en taller Kia Torrevieja por diversas averías, tras salir de taller se detecta un ruido que anteriormente no tenia por lo que ...(Más ↓) nuevamente voy a tener que pedir cita para una nueva inspección que me llevará más de dos semanas de espera (Menos ↑)
A millorar: Tras realizar reparación se detecta nuevo ruido que previamente no tenía
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